https://www.facebook.com/necati.cavdar/posts/pfbid028JpPmwafXSyfZYzBkyPXRATdjp4cowAacBxMzehPht9rEAea4dLZeBXWvvYWKaz2l
toerodnpSs117c46uam 902m58h2f5cat0tOh611ca1772g47kcfgt809t4 ·
Arkadaşların ile paylaşılıyor
Dünya;
Üç "DELİ"ye kaldı.
Potin,
Turp
ve
.............
Allah sonumuzu hayreyleye....
Deliler karşısında akıllı apışır kalırmış.
Deli deliyi görünce de Taşı eline alırmış..
İnşallah hayırlı olur..
18Tahsin Gs, Meryem Köylü ve 16 diğer kişi
24 yorum
2 Paylaşım
Beğen
Yorum Yap
Paylaş
24 yorum
En alakalı
- Sedat BozagciMerak etme abi bizimkini görünce onlar kacar
- Beğen
- Yanıtla
- 6y
- Halime ŞahinAminn
- Beğen
- Yanıtla
- 6y
- TC Mustafa ZorNecati ağbim, saydığın bu üç deli piyondur.Bunların ipi 3 ler , 13 ler , 33 ler dedir.Bunu vatandaşa anlatabilirsek .Olanı biteni o vakit daha iyi kavrar , mevzimizi ona göre tahkim efebiliriz.Selamlar.
- Beğen
- Yanıtla
- 6y
- Sedat BozagciVatandaş yüzde elli oy vermiş vatan daşa anlatmak lazim vatandaş yapılan hizmeti görmüyor mu Şu anda Avrupada bir hastanede 8 , 10 saat bekliyorsun acilde 2000 yıllar öncesi türkiye buydu onun için Diş güçler saldırıyor gelişiyor diye az kalmıştı parcalanmaya yine halk kurtardı devletimize hükümetimize sahip çıkalım Saddam hüseyinin kendisinden sonra heykelini yıkan adam bile ben ne yapmişım diyor şu an anlayana slmlar5
- Beğen
- Yanıtla
- 6y
- Tahsin GsSedat kardes dogru soyluyorsun gecen gun contamindeki buyuk hastaneye acile gittik muayne icin tam uc saat bekledik turkiyenin Turk doktorlarinin gozunu seviyim kimsenin siyasi gorusune bir sey diyemem ama gercekten saglik sektorunde avrupadan bile cok ilerdeyiz emin olun artik buradaki turklerin cogu tedavi icin artik turkiyeyi tercih ediyor burda hastaligina care bulamayanlar3
- Beğen
- Yanıtla
- 6y
12 Yanıtı Gizle- Sedat BozagciBir sefer caminin hocasını götürmüştüm bizde 4 saat bekledik Allah düşürmesin şu An 10 saat bekleyip kontrol olmadan gelenleri duydum dr acığı cok derdinide anlayamıyorlar sanada geçmis olsun particilik ğe bakmayacaksın hizmete bakacaksın hangi partiden olursa olsun 15 yılda bunlar bu hale getirdiler öncedende bu kadar calışsalardı bizim işimiz ne idi Avrupa da slmlar2
- Beğen
- Yanıtla
- 6y
- TC Mustafa ZorYav Tahsin kardeş, sen Avrupada 8 - 10 saat hastahanede beklendiğini hiç duydun mu , ben şahsen duymadım.Şimdi hafif rahatsızlansam ve telefon açsam 10 dakika içinde hemen doktor eve gelir.Almanyada hastanelerin bir çoğu iflas ederek el değiştiriyor.Kasım ayında Ankarada boğaz ağrısı şikayetiyle MEDICAL PARK a gittim , tam 4 saat bekledim...Hastahane nin yeni olması önemli değil, önemli olan verdiği hizmet.Zaten hastahane lerin tüm cihazları Avrupa dan gidiyor.Hastahanelerin durumunu biliyoruz , fazla bir değişiklik yok hasta için.
- Beğen
- Yanıtla
- 5y
- Tahsin GsAbi ben bir defa gittim orada acile 3 :4 saat bekledim Muayne sirasini ama çok şikayet eden vardi aile doktoru dahi bulamayanlar vardı yetersiz doktor olduğunu söylüyorlardı detaylı bilgiye sahip değilim Türkiye’yle kiyaslarsak Türkiye daha iyi gibi geldi bana hatta Türkiye’de tedavi olmaya gelen çok insan var yurtdişindan yerli yabancı tercih sebebleri ekonomik olabilir belki ama sağlik sektörümüz eskiye göre iyi durumda
- Beğen
- Yanıtla
- 5y
- TC Mustafa ZorÇok güzel Tahsin kardeş , ben almayım en iyisi.Sizin Sağlık sektörü size , Bizimki bize kalsın.Vizeler iyisini ki kalkmıyor , ya kalksa vallahi doğum için bile Avrupaya, amerikaya giderler.Zaten son 2 yılda Türkiyeden gelenlerin yüzünden konut fiyatları tavan yaptı.Berlin de ev bulunmuyor, ha keza londrada öyleymiş.Bu millet niye geliyor anlamadım gitti...!
- Beğen
- Yanıtla
- 5y
- Tahsin GsDoğru olabilir sonuçta orası gelişmiş ülkeler ama genede bizim ülkemizde eskiye nazaran iyi inşallah daha iyi olacak doktorumuza bilim adamimiza sahip çikarsak devlet millet olarak Emin’im şartlar daha iyi olur daha kaliteli hizmet sunulur ben şahsen yabancı doktora değilde Türk bir doktoru tercih ederim Atatürk bile beni Türk doktoralarına emanet edin demiş mesaj gayet net
- Beğen
- Yanıtla
- 5y
- TC Mustafa ZorAlmanyadayız diye illa Alman doktora gideceksin diye birşey yok.Benim aile doktorum Türk , diş doktorum Türk . Almanyada 3 milyon 850 bin Türk yaşıyor.Berlindeki Türk nüfusu Kırıkkale den fazla.Her neyse yaza gelince görüşürüz inşaallah.
- Beğen
- Yanıtla
- 5y
- Sedat BozagciTc mustafa zor siz Almanyadasiniz buzde Fr sada biz yalaniz siz dogru kendim bekledim 4 veya 5 saat cok acil olmadiktan sonra almiyorlar turkiyede ki hastaneler su an avrupadan ustun basi agriyan hastanede aliyor cocuklar dan para almiyor yaslilardan almiyor hala turkiye yi kotuluyorsun birde Almanyada 4 milyon turk var dortmunda kadar gittim fr sada 700 bin turk dr ru yok bir tane pkk sevici turkce bilen var bende ona gitmem turkiye ne kadar kotude olsa sene 2000 yilindaki batan turkiye yok
- Beğen
- Yanıtla
- 5y
- TC Mustafa ZorSedat Bozagci Türkiyeyi kötüleyen kim.Ben ters giden işleri yazıyorum.Düzgün giden işi herkes yazar.Önemli olan eksik olanı yazmak.Ben senede en az 4 kez Türkiyeye gidiyorum.Belkide Sen Fransada yokken ben oradaydım.Annemesse da Alaaddin hocadan sor inanmazsan.Dortmunda kadar gelmişsin adam bir Alo der.Ben her Cumaertesi oradayım.Bir yavan çayımızı olsun ikram ederdik.Yakında Fransa ya gelirsem görüşürüz, özlemişim oraları.Evian a , chamonix ,thnon a bir tür atarız.Hadi allaha amanet ol.
- Beğen
- Yanıtla
- 5y
- Sedat BozagciTC Mustafa Zor sizde Allaha emanet olun abim 8 10 saat bekleyen yok diye yazinca bende beni yalanliyorsunuz diye yazdim gelirseniz Alaadin hocama soyleyin o beni bulur onlarin bolgedede yok turk dr ru buralari sizde gormussunuz dr eksikligi cok burada bir tane var su an genc oda pkk li giden cok ama gitmem gelirseniz bende beklerim cluses derneginin sekreteriyim misafirim olursunuz hayirli aksamlar bol slm lar
- Beğen
- Yanıtla
- 5y
- TC Mustafa ZorVay cluses lü , bende magland da açtım gözümü.Hacı Musa ağbimi görürsen selamlarmı söyle.Hakkını helal etsin , gerçi geçen sene Alacada görüştük ya neyse.Hey gidi günler hey.
- Beğen
- Yanıtla
- 5y
- Mehmet SaidBizde bir gece acilen çocuğu götürdük 4-5 saat bekledik kalabalıktı anca sıra geldi.telefondanda randevu alacaktık 15 gün dolu sonra tekrar arayın dedi hastamizda kanser teşhisi kondu ha özele gidersen sıkıntı yok.bende ameliyat oldum kolumdan neredeyse kolum kangren olacaktı parmaklardan morarmaya başladı hemşireye sargiyi aç dedim Dr. Demeden açamam dedi. Sıkı sarılmış kan dolaşımı olmayınca elim parmaklar aşırı şimdi en sonunda kendim acacam dedim gece 12 de yoksa sabah Dr.bekleyeceklerdi sargiyi gevsettiler sis inmeye başladı.
- Beğen
- Yanıtla
- 4y
- Zakir AkgözBIZ sopasini saklarmis diye biliyoruz ama üstadim
- Beğen
- Yanıtla
- 5y
- Necati Çavdareyvallah, oda bir tedbir
- Beğen
- Yanıtla
- 5y
- TC Mustafa ZorNecati ağbim hâla 3 cüyü yazmadın , valla merak ediyorum...

- Beğen
- Yanıtla
- 5y
- Necati ÇavdarArife tarif gerekmez...
- Beğen
- Yanıtla
- 5y
- TC Mustafa ZorSağolasın ağbim , sen öyle diyorsan.
- Beğen
- Yanıtla
- 5y
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder